środa, 25 września 2013

Chepter 00 "Jestem z siebie duma"

Martina

Cześć jestem Martina i mam 17, prawie 18 lat. Mam wspaniałych przyjaciół, kochającego chłopaka i cudowne życie. Jestem najpopularniejszą dziewczyną w szkole. Razem z moim chlopakiem tworzymy najpopularniejszą parę w szkole. Nasi przyjaciele czyli Mechi i Diego też są razem. Zawsze się wspieramy. Nie jesteśmy wredni dla innych. Wobec każdego jesteśmy pozytywnie nastawieni. Jestem z siebie dumna. Tak nawet bardzo. Wsztszystko zaczęło się 2 lata temu.

Retrospekcja
Weszłam śmiało do nowej szkoły. Nowi ludzie, nowi przyjaciele, nowi nauczyciele, nowe miłoście... Takie myśli krążyły po mojej głowie. Wtedy zobaczyłam nieziemsko przystojnego chłopaka. Chciałam go zdobyć, zrobić wszystko, aby był mój. Podeszłam do tablicy informacyjnej. Zauważyłam ciekawą informacje:
UWAGA! UWAGA!
WSZYSTKIE UCZENNICE KLASY 1,2 I 3 LICEUM MOGĄ WZIĄŚĆ UDZIAŁ W KONKURSIE NA MISS SZKOŁY.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU! SZCZEGÓŁY  U PANI MARGARET ROLINSS ( NAUCZYCIELKA MUZYKI).

To coś dla mnie. Pomyślałam i poszłam na lekcje.
-----------
Cześć !
Taki oto prolog :-)
Podoba się ? Bo według mnie jest nawet nawet.
Next- 5 komentarz
No to papa !!
<3<3<3
Mahtina

10 komentarzy:

  1. Fajnie się zaczyna xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, mam nadzieję, że dziś dodasz 1 rozdział ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne wprowadzenie :))

    Kiniuś <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hymmm... Interesujące :3 Podoba mi się różni się od innych Blogów :D Bd wpadać :D Bo Zapowiadają sie Ciekawe rozdzaialy :3
    Kiedy dasz rozdzial 1 ^^ Bo chce już się wczytać w twoją lekturę :3 tak ogólnie uwielbiam twoje blogi :**
    Olczi:**
    PS; Jorge jest przystojny <3
    ^_^

    OdpowiedzUsuń