środa, 25 września 2013

Chepter 01 "Czy ty ze mną zrywasz?"

Martina
Z moich premyśleń wyrwał mnie dzwonek do drzwi. Musiałam iść i zobaczyć kogo przyniosło w sobotę rano. Za drzwiami zobaczyłam chłopaka. Wyglądał nieźle. Miał brąz włosy i zielone oczy. Wydawał się przyjazną osobą.
-Coś się stało ?
-Nie nic.
-Aha, a może w czymś ci pomóc ?
-Nie dzięki, ale przed chwilą się przeprowadziłem i chciałem poznać nowych sąsiadów. Jestem Nicolas.
-Ja Martina, miło mi cię poznać-odpowiedziałam chłopakowi, myśle że mogłabym się z nim zaprzyjaźnić
-Wejdź do środka
Diego
Dzisiaj mam randkę z Mechi. Zabieram ją na wrotki. Mówiła mi, że jest w tym świetna, ale od niepokonanego Diega nie ma nikogo lepszego... Pewnie się przechwalała. Napewno.
*1,5 godziny później*
-Ej, kochanie! Poczekaj na mnie- wołałem za nią zdyszany, a jednak taka mała "Blondi" dobrze jeździ na wrotkach.
- Niepokonany Diego, przecież on mnie dogoni. Prawda ??
-Przeszedł na emerytyrę
-Aha, przykro mi, ale z dziadkami się nie umawiam
-Czy ty ze mną zrywasz??
~~~~~~~~~
Dziękuję za prawie 100 wyświetleń
I 10 komków
9 komentarzy next
Mahtina

4 komentarze:

  1. Ciekawie się zpowiada. Czekam na nexta;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ale nie wiem kim jest chłopakiem martiny

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, czekam na next, mam nadzieję, że będzie JORTINI błagam niech będzie ta parka, uwielbiam ją, niech Tini będzie z Jorge xD ;)

    OdpowiedzUsuń