czwartek, 26 września 2013

Chepter 02 "Nico co ty tu robisz ?"

Mechi
-Nie no coś ty, głuptasie !-odpowiadziałam niepokanemu Diegusiowi na jego mądre pytanie.
-Że co ? Chyba nie no coś ty mój ty kochany głuptasie-pradwda?
-Chciałobysię!!! Ścigamy się.
-Znowu?!
-Jasne <3

Nicolas
Ta Martina jest naprawdę fajna. Lubie dziewczyny w jej typie. Ładne, mądre i na luzie, ale na pewno już kogoś ma. Usłyszałem dzwonek czyjegoś telefonu. Tini od razu zerwała się na równe nogi.
-Wybacz Nico, ale muszę odebrać.
-Jasne, nie ma sprawy :-)
Z tego co usłyszałem Martina rozmawiała z chłopakiemo. Pewnie ze swoim. No cóż fajne dziewczyny zawsze są zajęte.
-Już jestem !-zawołała radośnie.
-Spoko.
-No więc idziemy ze znajmymi dzisiaj do kina. Chcesz iść z nami.?
-Martina zdania nie zaczyna się od "No więc"- rzekł jakiś chłopak.

Martina
Mój chłopak zawsze musi być takim mądralom!!!
-Cześć kochanie- rzuciłam do niego pierwsze lepsze słowa.
-Cześć Tini, Nico. Czekaj ? Nico co ty tu robisz ???

C.D.N
++++++++++
Tis is lozdział numel 2
Next- 5komków
Lub
2 obserwatorów
Ciaooooo <3<3<3
Mahtina

4 komentarze:

  1. Rodział extra, szkoda, że krótki, ale nie zawsze ma się czs i wenę. Ciekawe, kto jest chłopakiem Tini. Mam nadzieje, że to Jorge. Czekam na nexta;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech ktoś inny bedzie chlopakiem tini a potem spotka Jorge

    OdpowiedzUsuń